Kom erbij en doe mee, stap in het bestuur van PvdA Duurzaam

28 oktober 2022

Helaas gaan Marit Bol, Koen van der Gaast en Gijs Kooistra het bestuur verlaten en Jolien van der Werff twijfelt nog. Uiteenlopende redenen spelen hierin een rol zoals druk met ander PvdA werk, ziekte, gezinsuitbreiding, nieuwe baan, onvrede met koers PvdA. Op 1 december tijdens de ALV bedanken we Marit, Koen en Gijs voor hun inzet in het bestuur en verwelkomen we graag nieuwe bestuurders. Ben jij dat? Altijd al mee willen denken over hoe je ledendemocratie ook concreet handen en voeten geeft, zin om informatiebijeenkomsten te organiseren waarmee je onze bestuurders verder helpt op een lastig thema of ambities om zelf de inhoud in te duiken en om samen met andere voorstellen/plannen te ontwikkelen? Het kan allemaal binnen PvdA Duurzaam, vanuit het bestuur maar ook daarnaast. Of draai een jaar op proef mee. Interesse mail/bel onze voorzitter Bas Roels dan even (0653911994 [email protected]) vóór 14 november.