Resultaten leden-enquête 2020

25 augustus 2020

In juni hebben wij onze leden gevraagd een korte enquête in te vullen over waar behoefte aan is bij PvdA Duurzaam. 29 leden hebben daar op gereageerd. Hartelijk dank daarvoor!

Wat wij er voornamelijk uithalen is dat het gemiddelde lid van PvdA Duurzaam graag inspraak heeft op het beleid door middel van moties, maar dat hij/zij ook graag deelneemt aan inhoudelijke werkgroepen. Wat betreft dat laatste punt willen we dan ook graag iedereen oproepen die nog niet deelneemt aan een inhoudelijke werkgroep maar dat wel zou willen, contact op te nemen met de coördinatoren van de werkgroepen, Koen van der Gaast ([email protected]) en Maarten de Groot ([email protected]).

Tenslotte valt ook op dat de thema’s landbouw en natuur als belangrijke thema’s worden bevonden. We zien dit als een mooie aanleiding om de discussie te voeren in de werkgroep Economie hoe we deze thema’s (beter) kunnen borgen. Hopelijk voelen velen van jullie je geroepen aan deze discussie deel te nemen! Het is ook altijd mogelijk om zelf een nieuwe werkgroep op te richten rond een thema wat jou aanspreekt. Als je dat graag wilt, maar je weet niet zo goed hoe, neem dan contact op met Koen van der Gaast en/of Marit Bol .